Sta op, demonenjager. Het is tijd. De jaren die je hebt doorgebracht met het afslachten van demonen in de wereld van de sterfelijken hebben je ziel niet gereinigd. Je zonden zijn blootgelegd en je bent veroordeeld. Je bent verdoemd voor de eeuwigheid. De arena wacht op je!
Demon Pit is geïnspireerd door de snelle FPS-games uit de jaren 90 en is een intense arenashooter in arcadestijl. Gewapend met een reeks afstandswapens en je zielegrijper moet je eindeloze golven demonen verslaan en te snel af zijn, en dat alles in een steeds veranderende omgeving. Hoe lang kun jij overleven voordat ze je uit elkaar rijten en je ziel opeisen?