Functies
De crises uit het verleden keren terug in DINOBREAK als dinosaurussen een grootstedelijke stad overweldigen op een noodlottige nacht in 1999. Werk samen met overlevenden in de stad om de oorsprong van de aanval te achterhalen en een pad naar veiligheid te vinden. DINOBREAK ziet eruit, klinkt en speelt als een survival-horrorspel uit de jaren 90. Kaasachtig acteerwerk, extreme bloedvergieten, opwindende actie en hulpbronnenbeheer wachten op je terwijl je je een weg baant door hordes dinosaurussen om levend te ontsnappen. Maak nog een laatste reis naar de wereld van survival-horror in dit unieke avontuur.
Meerdere moeilijkheidsgraden, inclusief de geheel nieuwe Assisted- en Easy-opties zodat alle spelers van het avontuur kunnen genieten!
Ga naar de speelhal in Operation: Feral Raptor, een non-stop bonusmodus boordevol actie in de hele stad.