Welkom in de wondere wereld van eten met 'Dish Puzzle'! Deze speelse en leerzame ervaring biedt kleuters en kinderen het perfecte platform om niet alleen hun geest te scherpen, maar ook plezier te hebben. Met 30 liefdevol ontworpen scènes kan je kind spannende puzzels oplossen en tegelijkertijd nieuw voedsel ontdekken.
Het bijzondere aan 'Dish Puzzle' is de positieve feedback die kinderen krijgen zodra een puzzel is opgelost. Er verschijnen ballonnen op het scherm die kinderen kunnen laten knallen. Hierdoor voelen kinderen zich aangemoedigd en zijn ze klaar voor de volgende uitdaging.
Rustgevende achtergrondmuziek (die kan worden uitgeschakeld) begeleidt de kinderen tijdens hun avontuur door de verschillende scènes. Dankzij de ondersteuning voor het aanraakscherm en de gamecontroller is 'Dish Puzzle' perfect voor kleine handjes. En maak je geen zorgen, de gebruikersinterface is kindvriendelijk en intuïtief in gebruik.