Doomsday Hunters
Stel in het jaar 420 a.c. na een rampzalige gebeurtenis. De aarde bestaat niet meer, vervangen door een wereld met gewijzigde fysica en bevolkt door monsters, demonen, buitenaardse wezens en gekke robots.