Draw and Color
Draw and Color is een verslavend spel voor alle leeftijden dat spelers de mogelijkheid biedt om te kleuren en te tekenen op virtuele doeken. Er is een grote verscheidenheid aan afbeeldingen beschikbaar in het spel, van schattige dieren tot abstracte kunstwerken.
Meditatieve modus: de game biedt een meditatieve tekenervaring die je helpt ontspannen en stress verlicht.
Draw and Color is geschikt voor zowel kinderen als volwassenen en bevordert creatief denken en ontspanning, waardoor iedereen kunstenaar kan worden.