EXTREME POKER
Vervang je hand door een set van 53 kaarten. Verdien fiches op basis van het aantal en de sterkte van de handen die je hebt gemaakt!
Verdien bonusfiches als je een hand in de bingokolom kunt spelen door de hokjes van de kaart te verwisselen!