Enchanted Portals
Bereid je voor op een onvergetelijk avontuur als beginnende goochelaars Bobby en Penny tussen verschillende dimensies vast komen te zitten. Op hun reis door allerlei betoverende werelden is het aan jou om hen te helpen zich een weg te banen, terug naar hun eigen dimensie, en het Magische Boek terug te vinden.
Dankzij goed in het gehoor liggende muziek, charmante ouderwetse illustraties en niet-aflatende komedie, is Enchanted Portals een co-op platformspel in 2D dat je scherp zal houden. Of je nu alleen speelt of met een vriend, de magie houdt niet meer op en de actie is altijd snel en speels. Ga met Bobby en Penny mee op hun tocht en laat je meenemen op avontuur!