De Fire Emblem-serie bestaat 30 jaar!
Maak kennis met Marth en rekruteer enkele populaire Fire Emblem-personages in al hun 8-bit-pracht in Fire Emblem: Shadow Dragon & the Blade of Light voor de Nintendo Switch! Speel door de 25 hoofdstukken van deze klassieke tactische RPG voor de Famicom waar de Fire Emblem-serie mee is begonnen, nu voor het eerst gelokaliseerd* en uitgebracht in Europa.
Aanschouw het debuut van Marth en ervaar hoe hij zich van een vluchteling in Talys ontpopt tot de held van Archanea door het koninkrijk Talys te beschermen en het op te nemen tegen de titulaire Shadow Dragon!
Onze strijdlustige held moet klaar zijn om elke uitdaging aan te gaan. Gelukkig heeft hij een bekwame groep bondgenoten aan zijn zijde, waaronder Tiki, Minerva en de Whitewing Sisters!
Kies uit meer dan 50 speelbare personages en ontdek de oorsprong van de strategische gameplay die aan de hedendaagse Fire Emblem-serie ten grondslag ligt.
Heb je een fout gemaakt of is een van je favoriete eenheden gesneuveld? Met nieuwe functies als Quick Save, Quick Load en Rewind kun je de game helemaal aan je eigen speelstijl aanpassen.
Kies uit meer dan 50 personages en meer dan 20 klassen om de juiste strategie voor elk hoofdstuk te ontdekken. Hier vind je alvast enkele bondgenoten en vijanden die je op je reis ongetwijfeld zult tegenkomen.