Hentai Academy
Hentai Academy opent de deur naar een school vol delinquenten - tieners die hulp nodig hebben bij het krijgen van een voorsprong in het leven. Kenji, in wiens schoenen jij zult stappen, is gepassioneerd om hen een tweede kans te geven. Naast lezingen en schoolreisjes raak je al snel verwikkeld in de hartenkwesties van een collega-docent.