Hentai Dating Stories: Brazil
Ga op een romantisch avontuur door de kleurrijke landschappen van Rio de Janeiro in Hentai Dating Stories: Brazil. Kruip in de huid van Touji Ishikawa, een jonge erfgenaam van een prestigieus familiebedrijf in Japan, en ga op zoek naar de ware liefde in de levendige straten van Rio de Janeiro.
In deze visuele roman met puzzelmechanismen ga je op in Touji's zoektocht om los te komen van de verwachtingen van zijn familie en zijn levenspad te ontdekken.
Ontmoet Tainara Alves, een temperamentvolle Braziliaanse schoonheid wiens passie voor dans en levenslust een vonk in Touji's hart doen ontvlammen. Verken de bruisende straten van Rio de Janeiro, van de verblindende lichtjes van Carnaval tot de rustige kusten van Copacabana Beach, terwijl je de geheimen van Tainara's wereld ontdekt.
Maar het pad naar ware liefde is nooit gemakkelijk en Touji en Tainara zullen onderweg heel wat uitdagingen tegenkomen. Ga met ze mee terwijl ze mysteries ontrafelen en puzzels oplossen om te zien wat er daarna op je wacht.