Hentai Solitaire
Duik in een charmante wereld vol kaarten en meisjes met Hentai Solitaire. Speel het meest iconische kaartspel en oefen de hele tijd je vaardigheden. Wissel tussen kaarten, denk na over je volgende zet en probeer je kaartspel te organiseren van aas tot koning.
Test jezelf in twee beschikbare modi: Standaard en Tripeaks Solitaire. Probeer ze allebei uit en kijk of het je lukt om ze zonder problemen te voltooien. Als je het gevoel hebt dat je vastzit, kun je altijd teruggaan of om hulp vragen om een kleine hint te krijgen.