Ice Cream Surfer
De gemene Broccoli heeft meer dan genoeg van kinderen die van ijs houden en groente vies vinden. Daarom heeft hij een groenteleger gevormd dat het hele smakenuniversum moet vernietigen. Alleen de Ice Cream Surfer en zijn vier supersmakelijke vrienden kunnen hem een halt toeroepen!