Infinite Guitars
In een wereld die verscheurd werd door de verwoestende oorlog tegen de mechs ploeteren en vechten de restanten van de mensheid om te overleven. Nu zijn de metalen oorlogsmachines weer ontwaakt en alleen jouw elektrische gitaar kan hun technologie tegen hen keren!
Verzamel je team, stem je favoriete gitaar en zet je schrap om te rocken in Infinite Guitars, een samensmelting van genres in een ritmische RPG met levendig, op anime-geïnspireerd artwork, spectaculaire gevechten tegen mechs en een knallende originele soundtrack.
Verken een stijlvolle sciencefictionwereld vol kolossale mechs, met gitaren zwaaiende helden en overdreven aanvallen.
Voer metaalverpletterende solo's en verwoestende duetten uit als JJ, Sam, Kaylee en Ru - een ruig team van woestijnbewoners met hun eigen krachten en vaardigheden.
Draai het volume omhoog tot schokkende niveaus voor de ultieme krachtmeting tegen de oorlogsmechs!