Innocence Island
De dingen die je vroeger kon, kun je je niet meer herinneren, maar door observatie komt alles weer terug en kun je het jezelf weer aanleren. Je kunt bijvoorbeeld springen nadat je het een aap hebt zien doen of met een zwaard zwaaien nadat je iemand er een tijdens een gevecht hebt zien gebruiken.