Bouw je eigen JYDGE. Ga Edenbyrg binnen. Kom levend naar buiten. JYDGE is een shooter met een vogelvluchtperspectief. Bouw een robot-JYDGE om de misdaad uit te roeien in de altijd bruisende megastad Edenbyrg.
Bepaal je eigen speelstijl door je JYDGE te verbeteren, je Gavel-geweer aan te passen en genadeloze metgezellen te kiezen voor je toekomstige missie.