Kumi-Daiko Beatoff
Welkom bij de ultieme confrontatie van duimvaardigheid, snelheid en sluwheid! In Kumi-Daiko Beatoff bestuur je een masker dat voor altijd aan een trommel is gebonden met een touw. Deze trommel is niet alleen een instrument dat een leuk geluid maakt, maar ook een geducht wapen wanneer het met hoge snelheid in contact komt met andere maskers! Tot vier spelers kunnen meedoen aan het trommel-draaiende plezier, samen het scherm vrijmaken van boze rode maskers of strijden om te zien wie als laatste overblijft. Vermijd geraakt te worden door andere maskers en heb plezier met iedereen die je liefhebt!