Moe van de drukte? Maak een tour naar Love Island! Speel dit match-three-spel met RPG-elementen om al die charmante anime-meisjes te verleiden! Warme zee en tropische hitte. Exotische cocktails en strandmassages. Dompel jezelf onder in de sfeer van ontspanning en plezier terwijl je een onvergetelijke vakantie op Love Island doorbrengt. Vind je weg naar de harten van 5 schoonheden en ontgrendel meer dan 10 prachtig geanimeerde CG-scènes.