Machinarium & Creaks
Machinarium is het bekroonde onafhankelijke avonturenspel ontwikkeld door de makers van Samorost en Botanicula. Help Josef de robot om zijn vriendin Berta te redden die is ontvoerd door de Black Cap Brotherhood-bende.
Van de makers van indieklassiekers Machinarium komt Creaks, een nieuw puzzelavonturenspel dat de zintuigen prikkelt met zijn handgeschilderde beelden, nauwkeurige animaties, griezelige geluiden en een eclectische originele score van Hidden Orchestra. Ga in je eigen tempo door met het uitzoeken van de oplossingen voor tientallen zorgvuldig ontworpen puzzels, verken het landhuis op zoek naar verborgen schilderijen en onthul het grote geheim.