Ga op avontuur als Yuhiko, een jonge ninja die naar de onderwereld is gegaan om een remedie voor zijn broer te zoeken. Bevrijd de verloren zielen om door te gaan naar het volgende level. Zoek geesten op geheime plaatsen - ze zullen je een verhaal vertellen of advies geven. Verken kerkers, vecht tegen monsters en ontmoet nieuwe vrienden!