Op zoek naar de software van Mario Kart Live: Home Circuit?
Verander je huis in een racebaan met Mario Kart Live: Home Circuit, een gloednieuwe manier om Mario Kart te ervaren op de Nintendo Switch!
Bekijk je woonkamer, slaapkamer, keuken en meer vanuit een heel ander perspectief wanneer Mario Kart-races tot leven komen in je huis... en op het scherm!
Gebruik je Nintendo Switch om een kart te besturen en zie hoe die reageert op wat er in de game gebeurt terwijl je al boostend en driftend naar de overwinning scheurt. De camera in de kart kijkt over de coureur mee en dat beeld wordt op je Nintendo Switch of het tv-scherm weergegeven.
Schroom niet om voorwerpen te gebruiken om weer op die felbegeerde koppositie te komen! Je krijgt de beschikking over vele bekende Mario Kart-voorwerpen, die direct invloed hebben op hoe je kart in het echt beweegt. Rijd door een voorwerpkist en ontdek welk voorwerp je krijgt!
Race alleen of met vrienden in de multiplayerstand tegen Bowser Jr. en de Koopalings. Door in deze spelstand munten te verzamelen speel je nieuwe outfits, karts en toeters voor Mario of Luigi vrij.
Probeer een zo snel mogelijke rondetijd neer te zetten op een van de circuits die je hebt gemaakt. Als je slechts één kart tot je beschikking hebt, kun je beurtelings spelen met anderen om te kijken wie de beste tijd neerzet!
Nodig wat vrienden uit om samen op jouw circuits te racen! Zorg er wel voor dat iedere speler een eigen Nintendo Switch-systeem, een exemplaar van de software en een Mario-kart of Luigi-kart heeft.