My Girlfriend is a Mermaid!?
De hoofdpersoon woont in de grote stad, maar besluit op een mooie zomerdag terug te gaan naar het dorp waar hij is opgegroeid. Daar komt hij een jeugdvriendin, Ion, tegen… die nu een zeemeermin is?!
Vlak daarna ontmoet hij ook Petakko, een zeemeermin die haar geheugen is kwijtgeraakt, en Rin, een priesteres met een gespleten persoonlijkheid.
"My Girlfriend is a Mermaid!?" is een hartverwarmend verhaal waarin je meerdere keuzes kunt maken en waarin je meerdere eindes kunt ervaren. Er zijn ook prachtige 2D-animaties.