Deze games vind je misschien ook leuk
NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 2 is bijzonder trouw gebleven aan de anime en neemt spelers mee op een reis door de Naruto Shippuden-verhaallijn, met nieuwe gevechtssystemen die de gameplay verrijken. Kies de meest geschikte medestrijders en voer samen explosieve teamtechnieken uit om tegenstanders weg te vagen. Ultimate Ninja STORM 2 is geremasterd in HD.