NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 3 Full Burst HD
NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 3 is flink aangepakt voor de FULL BURST-terugkeer! Ook is er nu het langverwachte hoofdstuk waarin Sasuke en Itachi het in een zenuwslopende confrontatie opnemen tegen Kabuto. Ultimate Ninja STORM 3 is geremasterd in HD.