Numbers and Squares
Numbers and Squares is een logisch puzzelspel waarbij je elk cijfer van 0 tot 9 in elke rij en kolom moet plaatsen. Het biedt verschillende moeilijkheidsgraden, variërend van eenvoudige beginnersvriendelijke puzzels tot moeilijke expertniveaus. Daarnaast helpen kleine functies zoals het hintsysteem je als je vastzit en een helpende hand nodig hebt.