In een klein, besneeuwd dorp is een groep personen op zoek naar een mysterieus artefact, waarvan gezegd wordt dat het zijn bezitter wijsheid geeft. Leid elk personage op hun missie in een reeks minigames. Elke minigame heeft unieke eigenschappen en uitdagingen.