Pumped BMX Pro
Pumped BMX Pro plaatst je weer in het zadel voor een nieuwe bloedstollende, razendsnelle trickathon waarin je enorme combo's maakt om de nummer één in het wereldwijde klassement te worden.
Baan je een weg door 60 levels die steeds moeilijker worden en verdien platina medailles door Trick Challenges te voltooien.