Risky Woods (QUByte Classics)
Gelukkig ben jij - de jonge krijger Rohan - gearriveerd om gerechtigheid te brengen aan de kwaadaardige hordes. Met wapens in de hand moet je de risicovolle bossen ingaan en de monniken bevrijden uit hun versteende gevangenschap. Pas als je de monniken hebt vrijgelaten en Draxos terug naar de hel hebt gestuurd, zal de wijsheid voorgoed worden hersteld.