SteamWorld Build
Er bevindt zich een verlaten mijn onder je stad en het gerucht gaat dat deze vol zit met oude technologie die de sleutel bevat om te kunnen ontsnappen aan het naderende onheil. Gebruik de hulpbronnen boven de grond en de overvloedige ertsen uit de mijn om je stad uit te breiden. Stimuleer nieuwe bewoners om mee te doen en steeds dieper te graven, ongekende rijkdommen te op te graven en uiteindelijk te helpen om aan de planeet te ontsnappen!
Naarmate je steeds dieper en dieper in de mijn naar rijkdommen jaagt, gaat er uiteindelijk ook iets op jou jagen. Verdedig je werkers tegen enge wezens en zorg dat de muren niet instorten naarmate je steeds diepere niveaus van de mijn verkent.