SteamWorld Heist Complete Bundle
Speel SteamWorld Heist II, het volgende hoofdstuk in het verhaal, en het originele SteamWorld Heist met deze complete bundel.
Ga met Captain Leeway en zijn bonte bemanning op zoek naar het mysterieuze gevaar dat de Grote Zee bedreigt. Rust je bemanning uit voor turn-based schietgevechten vol afketsers en laat je meeslepen door realtime duellen op zee. Richt, plan en plunder in dit stormachtige Steambot-avontuur!
In SteamWorld Heist voer je robotpiraten aan in enome tactische schietgevechten. Dit is turn-based strategy met extra actie: door je wapens handmatig te richten, bestook je je vijanden met te gekke afketsers.
Captain Piper stuit op een nieuwe bondgenoot met een mysterieus verleden. Duik in de actie en ga op nieuwe missies met gloednieuwe wapens, nieuwe uitrusting en een scheepslading aan hoofddeksels.
Een bonte verzameling hoofddeksels die je verrassen met hun levendigheid. Ze zijn goedkoper dan koffie en smaken stukken beter!