Uzzuzzu My Pet - Golf Dash
Ontmoet je nieuwe golfvrienden, pak een club en begin aan een hilarische, absurde golfreis langs de meest belachelijke plekken.
In Uzzuzzu's universum kan alles een golfbal zijn. Worst, ei, tonijn - alles wat je maar kunt bedenken... Kijk samen met Boo welke verrassingen je nog meer te wachten staan, en let op de vorm van het voorwerp, want elke "golfbal" stuitert anders.
Nadat je een bepaald aantal levels hebt voltooid, verdien je een badge. Hiermee kun je je voortgang bijhouden en een stap zetten naar het verzamelen van alle trofeeën! Kung zal trots zijn als je je verzameling extra glanzend kunt maken.