Waifu Space Conquest
Verover alle ruimte om het level uit te spelen. Zet de aliens in de door jou geclaimde ruimte vast om ze te doden. Denk snel. Gebruik alle beschikbare power-ups en bereid je erop voor door te gaan. De vijanden worden sterker en gevaarlijker. Lukt het je om hun gebied te veroveren?