Een splinternieuw Wargroove-avontuur voor zowel nieuwe rekruten als oorlogsveteranen!
Het is onrustig aan de kust van Aurania. Een nieuwe, ambitieuze factie heeft verboden relieken gevonden die een ramp kunnen veroorzaken. Maar hoe ver gaan ze voor glorie? Verken het slagveld, de zee en de lucht met allerlei nieuwe commandanten en maak slimme keuzes tijdens de turn-based oorlog!