Witch's Potion: Water Sort Puzzle
・Je kunt het water verplaatsen naar een andere fles met dezelfde kleur aan de bovenkant.
Door het water in de fles te vervangen, kunt u de situatie oplossen waarbij het water niet kan worden verplaatst.
Als u de puzzel voltooit zonder te haperen vanaf de initiële puzzelindeling, kunt u een gouden medaille verdienen.