Witchy Life Story
Speel als de jongste telg van de illustere, magische familie Von Teasel, maar je bent niet bepaald hun oogappeltje. Je oma heeft je zelfs maar één laatste kans gegeven om jezelf te bewijzen — of het is uit met je opleiding!
Je komt aan in het dorpje Flora samen met je hulpje, Ramsey. Je hebt twee weken om de locals te helpen hun oogstfeest een succes te maken en iedereen te bewijzen wat je waard bent. Maar geen zorgen! Er is genoeg tijd om een dorpsfeest te organiseren en wat (dubieuze) levenskeuzes te maken!
Zorg voor je tuin om planten te verzamelen die je zowel in magische recepten kan gebruiken, alsook andere rituelen en experimenten die echt wel, zeker weten, volledig officiële Heksenzaken zijn.
Leer de charmante inwoners van Flora kennen, waaronder drie bijzondere vrijgezellen. Gaat het je lukken een date te krijgen voor het feest?