Het is niet makkelijk, maar gelukkig kom je genoeg vrienden tegen die je kunnen helpen in ruil voor opdrachten: help ze bij de stallen, maak foto's van vogels, vind verborgen schatten... Naast het spannende hoofdverhaal kunnen jullie samen verschillende avonturen beleven.
Leer nieuwe vaardigheden zoals elegant dressuur, rij over het stoffige oefenterrein van het westernrijden, trotseer spannende hindernisbanen, verzamel boerderijdieren of speel het spel Knalgalopperen om je topscore te verbeteren!
Rij door de prachtige open wereld van Hazelwood, met zonnige stranden, kleurrijke bossen, schemerige moerassen en besneeuwde bergtoppen.
Inclusief in-game teksten in het Zweeds en het Nederlands en een originele soundtrack van Winifred Phillips.