Probeer de gratis demo
Ga voor de overwinning met teamwork, tackles, waanzinnige voorwerpen en vernietigende hyperschoten in Mario Strikers: Battle League Football op de Nintendo Switch. Doe er letterlijk alles aan om te winnen in knotsgekke lokale multiplayerwedstrijden en vorm online een team met andere spelers om de beste club ter wereld te worden!
Mario en zijn vrienden nemen het tegen elkaar op in Strike, een vorm van voetbal met twee teams van vijf zonder allerlei vervelende spelregels die toch maar in de weg zitten!
Scoor meer doelpunten dan de tegenstander om te winnen. Klinkt makkelijk, toch? Niet als je bedenkt dat beide partijen verwoestende teamtackles en allerlei voorwerpen kunnen gebruiken. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de omheining van het veld die onder stroom staat!
Door je Strikers bepaalde uitrustingen aan te trekken kun je ze niet alleen een ander uiterlijk geven, maar ook hun eigenschappen aanpassen. Verdien munten door wedstrijden te spelen en gebruik ze om nieuwe uitrustingsets vrij te spelen. Experimenteer welke uitrusting het beste bij jouw speelstijl past om het ideale team het veld op te sturen.
In de korte tijd dat de superster actief is, is je Striker onoverwinnelijk, beschikt hij of zij over verbeterde eigenschappen en kun je je tegenstanders omkegelen door ze aan te raken.
Je kunt met tot wel acht spelers op de televisie spelen op één Nintendo Switch-systeem*. Daarnaast kun je met z'n tweeën op één spelsysteem lokaal draadloos* of online** verbinding maken met tot wel drie andere spelsystemen voor nog meer multiplayerchaos.
Natuurlijk is teamwork de sleutel tot de overwinning. Pass de bal in de open ruimte om scoringskansen te creëren, of lanceer een teamgenoot richting tegenstanders met een slimme teamtackle om de bal af te pakken.
Neem deel aan de onlinestand Strikersclub** en richt je eigen club op, waarbij je zelf het stadion, de tenues en het teamlogo kunt ontwerpen. Rekruteer spelers en neem het op tegen andere clubs van over de hele wereld in wekelijkse competities om punten te verdienen en in hogere divisies te mogen spelen.