Met intelligente nieuwe mechanismen en verwrongen nieuwe apparaten die zeer explosieve vilein mogelijk maken. Dit is een duister parabel dat een episch verhaal vertelt over een onstabiele samenleving die tot het uiterste gedreven wordt.