Pokémon Party Mini
De zon schijnt, de drankjes staan koud, en op het podium staan de schitterende trofeeën klaar voor de winnaar. De Pokémon vieren een Sportdag en je bent uitgenodigd. Klaar voor de uitdaging? Dit Game Pak bevat zeven verbazingwekkende spellen in een Pak dat de afmeting heeft van een postzegel. Pokémon Party Mini geeft je veel, erg veel, spelactiviteit. De meeste spellen gebruiken de in de Pokémon Mini's ingebouwde Rumble (tril-) functie (daar waar de Pokémon je goede vibraties geven) of de Shock Sensor (schokfunctie) waarmee je luie Pokémons wakker kunt schudden.Het beste van alles is dat de Pokémon je een open uitnodiging hebben gestuurd, zodat je tot vijf Pokémon Mini vrienden kunt vragen om mee te doen aan wat interactieve infrarode gezamenlijke spelactie.Deze bonte verzameling minispellen begint met de Rocket Start (Raketstart) van Pikachu, waarin je moet wachten op het trilsignaal van Elekid en helpen de elektrische muis een versnelling te geven als de race begint. In Slowking's Judge is de geduldige Pokémon een lijnrechter bij tenniswedstrijden. Je moet naar de ballen kijken die langsvliegen en beslissen of ze IN of UIT zijn. Chansey ziet zichzelf als een voetbalster in Chansey's Dribble, waarin je goals moet scoren binnen een strikte tijdslimiet.In Bellossom's Dance laat de bebladerde Pokémon zijn mooiste bewegingen zien. Kun je hem kopiëren? Het vijfde spel, Hitmonchan's Boxing, laat je de boksende Pokémon sparren tegen Machop. In Sneasel's Fake Out, moet je rondjes rennen rond je tegenstander met een basketball, en schijnbewegingen makend om je medespelers voor de gek te houden. En in het laatste spel, Battlefield, kun je tot vijf vrienden uitnodigen om tegen elkaar te vechten in één van de eerder genoemde spellen.Pokémon Party Mini heeft ook een ingebouwde klok, waar de niet te vatten Celebi op let, die als stopwatch functioneert en zo de tijd meet van al je eigen sportevenementen.Dus of je nu alleen of in een groep functioneert, Pokémon Party Mini zal zeker je vingers in vorm houden!Backup: Geheugen CapaciteitJe Pokémon Mini-speleenheid heeft speciale geheugenruimte om de spelgegevens op te slaan. Er zijn in totaal zes bestanden voor het opslaan van gegevens, en je kunt per spel één van deze bestanden gebruiken. Als alle bestanden voor het opslaan zijn gebruikt voor andere spellen, zal als je een Game Pak in de Pokémon Mini doet en je de speleenheid aanzet, 'SAVE FILE IS FULL' (Bestand voor opslaan vol) op het scherm verschijnen. Maar geen zorgen! Op het volgende scherm kun je de gegevens van een ander spel wissen en zo het nu lege bestand gebruiken om je spelgegevens op te slaan. Als je geen gegevens van een ander spel wilt wissen, kies dan 'NO' (nee) als dit scherm wordt weergegeven. Je kunt ook Pokémon Mini-spellen spelen zonder de spelgegevens op te slaan. Alle nieuwe records die je haalt bij het spelen worden niet opgeslagen en dus ook niet in de uitslagenlijst opgenomen.