CASTLEVANIA RONDO OF BLOOD
Dit tiende deel in de populaire Castlevania-serie beschrijft het volgende hoofdstuk in de epische strijd tussen de Belmont-clan en de duistere krachten van Count Dracula. Deze onvervalste klassieker staat alom bekend om zijn prachtig weergegeven wereld, uitstekende spelbalans en spookachtige muziek in cd-kwaliteit! De speler bestuurt Richter met zijn traditionele Vampire Killer-zweep door 13 levels vol verraderlijke vallen en verborgen geheimen. Gebruik je legendarische zweep, het erfstuk van de Belmonts, en een krachtige selectie subwapens en Item Crash-aanvallen om Dracula en zijn kwaadaardige legioen te verslaan! Deze keer staat Belmont er niet alleen voor. Als je Maria Renard vindt en weet te redden, kun je haar gebruiken als speelbaar personage voor nog meer plezier bij het afslachten van vampiers! Het spel is voorzien van Engelse schermteksten met wat Japans. Handleiding alleen beschikbaar in Engels, Frans, Duits, Spaans en Italiaans.