Heel Dream Land is inmiddels op de hoogte: de eerste jaarlijkse Ghost Trap-competitie gaat van start!
In dit supersnelle puzzelspel moet je Kirby’s tegenstander bevechten door op tactische wijze gekleurde blobs op te stapelen en te combineren, met als gevolg enorme kettingreacties.
Met elke reusachtige ontploffing die je veroorzaakt, zorg je voor een regen van spoken aan de kant van je tegenstander. In 16 spannende levels neem je het op tegen bekende vijanden uit de wereld van Kirby en ga je voor een verpletterende overwinning!