Aan jou de taak om het keizerrijk te verslaan!
Het is bijna een kwart eeuw geleden dat het keizerrijk Zetegenia met terreur en bloedvergieten uit de puinhopen van het koninkrijk Zenobia verrees. Jij bent de leider van een groep rebellen, die strijd voert om hun laatste restje eer te behouden in deze tijden van verraad.
Voer het bevel over een volwaardig rebellenleger, bestaande uit talloze personages en uitgerust met magische voorwerpen, wapens en mystieke tarotkaarten. Verdrijf de kwaadaardige bezetters. Jouw lot, en dat van heel het volk, staat op het spel!