Citizens of Earth
Je bent net tot vice-president van de wereld gekozen ... Dus wat nu? Rekruteer je vrienden, je familie en iedereen in de buurt om aan jouw kant mee te vechten!
In deze hedendaagse retro-RPG ben je net thuis van een campagne om van een welverdiende, door de belastingbetaler bekostigde vakantie te genieten... om erachter te komen dat de vlam in de pan is geslagen! Jij hebt als enige het charisma dat nodig is om al het vuile werk te delegeren en de wereld te redden. Dus vraag niet wat jij voor je landgenoten kunt doen... Vraag wat je landgenoten voor jou kunnen doen!