How To Survive
Waarschijnlijk niet, maar je hebt je brein (een geliefd lichaamsdeel op dit eiland) en een survivalgids van een excentrieke vreemdeling. Zoek naar eten, onderdak en maak wapens en gereedschappen die je nodig hebt om je onvermijdelijke dood zo lang mogelijk uit te stellen!