Jewel Quest
Jewel Quest voor de Wii U brengt klassiek puzzelplezier tot leven in adembenemend HD! Los 72 uitdagende puzzels op in zes fantastische, prachtig vormgegeven omgevingen, die allemaal unieke achtergrondmuziek hebben.