Octocopter: Super Sub Squid Escape
O, nee! Tijdens hun epische duel zijn de octopus en de onderzeeër verdwaald en naar de bodem van de oceaan gezonken. Kun jij hen helpen om samen te werken en de oppervlakte te bereiken? In ieder level moet je een doolhof doorlopen en laten zien dat je timing vlekkeloos is!