Wii U Panorama View Toeristische dubbeldekkertocht
Verken de straten van Londen in de bekende rode dubbeldekkerbus. Geniet van alle bekende bezienswaardigheden of neem zelfs de tour 's avonds om alles verlicht mee te maken!