Hello Kitty Kruisers
De wereldberoemde en geliefde Hello Kitty is terug in een gloednieuwe 3D-racegame. Race met Hello Kitty en haar Sanrio-vrienden te land, ter zee en in de lucht. Race alleen of met maximaal drie vrienden.
Speel nieuwe outfits en voertuigen vrij voor Hello Kitty en haar vrienden. Kijk hoe goed je kunt racen in de gloednieuwe Adventure Mode.