2010 FIFA World Cup South Africa
Stap het veld op en ga voor de belangrijkste sportprijs in 2010 FIFA World Cup South Africa voor Wii. Beleef hoogte- en dieptepunten en weergaloze momenten in de strijd tegen de concurrentie om die felbegeerde wereldbeker binnen te halen.
In de nieuwste telg van de FIFA-voetbalreeks geniet je van het feestgedruis en onderga je de intense spanning van voetbal op het wereldtoneel. Het spel bevat niet alleen de 32 teams die deze zomer meespelen in Zuid-Afrika, maar biedt je ook de kans om de geschiedenis te herschrijven door de leiding te nemen over een van de 199 landen die meededen aan de kwalificatie. Dus zelfs als je favoriete nationale team dit keer niet aan het toernooi meedoet, kun je ze nog steeds de overwinning bezorgen!
Als de aftrap van dit spektakel is gegeven, kun je de spannende ervaring in je eentje beleven, of met vrienden en familie. Maximaal vier spelers kunnen zich op de grasmat wagen. Door elk team in het toernooi aan een ander persoon toe te wijzen, kun je zelfs maximaal 32 spelers met hun favoriete landenteam voor de ultieme voetvalvictorie laten strijden!
Het "Strike It System" dat je voor het eerst in FIFA 10 zag, maakt het spel opnieuw erg intens. Als je op precies het juiste moment tijdens dode spelmomenten de Wii-afstandsbediening schudt, vliegen strafschoppen en vrije trappen zo in het net, in plaats van in de handschoenen van de doelman te belanden. Door de "All-Play"-bediening voor beginners en de "Pro Control" voor ervaren spelers kan iedereen meteen genieten van het spektakel van het wereldkampioenschap.
Naast het hoofdtoernooi is er de Zakumi's Dream Team-spelstand, waarin je een wereldreis maakt. Als je een wedstrijd wint, mag je een voetballer van de tegenstander afpakken. Gaandeweg bouw je een ijzersterk team van sterspelers op, dat je kunt opslaan in het interne geheugen van de Wii-afstandsbediening. Hiermee kun je thuis bij een vriend de strijd vervolgen!
Voor het authentieke derbygevoel van een wedstrijd tegen een rivaliserend land, ga je online met Nintendo Wi-Fi Connection en gebruik je je voetbalvaardigheden tegen andere spelers in internationale wedstrijden. Als het stof van het echte wereldkampioenschap is opgetrokken, is dit misschien wel je enige kans om wraak te nemen.
Nog niet opgeroepen door de bondscoach? Neem dan zelf het heft in handen en ga voor de wereldbeker in 2010 FIFA World Cup South Africa voor Wii. De mensen rekenen op jou!