BIT.TRIP COMPLETE
In BIT.TRIP COMPLETE voor Wii zijn alle zes spellen uit de alomgeprezen serie versmolten tot één game, compleet met 120 extra uitdagingen en tal van nieuwe functies, waaronder een audiogalerie met oorspronkelijke tracks en remixes van de fans, een beeldengalerie en video's die het hele verhaal achter het ontstaan van de serie uit de doeken doen.
Vergezel de iconische CommanderVideo tijdens zijn reis. Ram blokken kapot en vecht met bazen in het op Pong geïnspireerde BIT.TRIP BEAT, de titel die onze held met zijn eeuwige vizier aan de wereld voorstelde. De reis wordt vervolgd in BIT.TRIP CORE, waarin je een vierwegs laser bestuurt en blokken aan gruzelementen knalt, terwijl je opgaat in een verbijsterend audiovisueel spektakel. In BIT.TRIP VOID bestuur je een groeiende zwarte ruimte terwijl je door de lagen van de psyche reist, van superego tot es, en oppast dat je eigen brein ondertussen niet op tilt slaat. BIT.TRIP RUNNER levert een ritmische spelervaring met 50 levels vol gepixelde platformpret. Vervolgens neem je het al schietend op tegen de kwaadaardige Source in BIT.TRIP FATE, om vervolgens de cirkel rond te maken met BIT.TRIP FLUX, een briljante combinatie van de populairste elementen uit de serie.
Zodra je het BIT.TRIP-universum binnenstapt, weet je dat dit een flink staaltje liefdeswerk is - en dan hebben we het natuurlijk over liefde voor videogames. BIT TRIP COMPLETE bevat zelfs zes brieven van de regisseur, geadresseerd aan de fans van de serie. Fans van klassieke games zullen smullen van het visuele jaren '80-stijltje, maar dit is niet zomaar een lesje nostalgie. De serie blijft je boeien met meeslepende spelmomenten, waardoor het je een hoop moeite zal kosten om je Wii-afstandsbediening weer neer te leggen.