Ghost Squad
Op welk wapen kun je rekenen als ieder schot je laatste kan zijn? De Wii-afstandsbediening (en Wii Zapper) natuurlijk! Met deze gereedschappen der gerechtigheid dring je diep door in vijandelijk gebied om gegijzelden te bevrijden uit de klauwen van gevaarlijke terroristische groeperingen in de speelhalhit Ghost Squad.
Net als in de oorspronkelijke speelhalfavoriet, speel je in Ghost Squad voor de Wii een elitelid van een team zwaargetrainde commando's dat op de gevaarlijkste gijzelingssituaties af wordt gestuurd. Met de Wii-afstandsbediening als vuurwapen volbreng je gevaarlijke missies om gegijzelden te bevrijden van terroristische groeperingen, bommen te deactiveren en zelfs de president van Amerika te redden. Aangezien je automatisch van ruimte naar ruimte beweegt in drie uitgestrekte omgevingen, hoef je enkel met hoge precisie te mikken en af te rekenen met slechteriken... voordat ze jou te grazen nemen.
Voor het eerst bevat Ghost Squad ook een uitgebreide multiplayerstand. In deze spelstand kunnen tot vier mensen een team vormen en, omgeven door kogelregens en exploderende omgevingen, korte metten maken met de terroristen. Geef je de voorkeur aan een competitieve vriendschap, dan kun je het ook tegen elkaar opnemen in een aantal Ghost Squad-trainingen.